יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

בריכות שחייה ביתיות


כאשר מתכננים להתקין בריכות שחייה ביתיות, הדבר הראשון שיש לעשות, זה להתייעץ עם כמה מתקינים מקצועיים כדי להחליט איזה סוג של בריכה יתאים לחצר שלכם. האמת היא, שכולם מעוניינים להתקין בריכות שחייה ביתיות מובנות, אך ישנן המון סוגים של בריכות שחייה שכדאי מאוד להכיר ולקחת אותם בחשבון. ברור, כי בריכות שחיה מובנות נותנות מראה והרגשה פרקטית להרבה חצרות של בתים, אבל מיותר לציין, כי ה לא מתאימות לכל אחד.

העלות של ההתקנה בבריכות מובנות הינה גבוהה מאוד ויש להוסיף את החלל שהיא לוקחת על חשבון הגינה. סיום ההתקנה בבריכה מובנית הוא אנו צפוי, זה יכול לקחת כמה ימים אבל גם מספר שבועות. האפשרות המקובלת ביותר הינה בריכת שחיה ביתית שמותקנת מעל האדמה. אפשר למצוא בריכות שחייה בכל מיני גדלים וצורות כמו בריכות קטנות יותר עד בריכות שחייה ענקיות. התקנה של בריכות שחייה ביתיות חייבת להיות מתוכננת עם הרבה מחשבה.

התייעצו עם יועץ מוסמך לתכנון של בריכות אינטקס שחייה ביתיות

יש בריכות שחייה ביתיות שהן מעל הקרקע וניתנות להתקנה עצמית של בעל הבית, אבל סוגי בריכות גדולות יותר, דורשים עזרה מקצועית של קבלן בריכות שחייה ומכשירי מלח . חשוב לדעת את מי לשכור על מנת שיסייע לנו נכונה בהתקנה ובחירה של בריכת השחייה שלנו. חשוב לדעת את התחזוקה הנכונה של חימום  בריכה שחייה ביתיות כי הבריכות הפרטיות אינן בפיקוח משרד הבריאות וחשוב לדעת כיצד לתחזק אותן באופן עצמאי. מומלץ, כי את הבריכה הפרטית שלכם, יתחזק מפעיל בריכה מוסמך כמו כאלה הנמצאים בבריכות שחייה ציבוריות. בריכות שחייה ביתיות, חיבות להיבנות על פי תקני האיכות ובטיחות. בבית שיש בו למשל ילדים קטנים, יש להקפיד על כללי בטיחות מחמירים. שמירה קפדנית על הילדים נדרשת במקרים אלה.  חשוב להקפיד על משטח מיוחד למניעת החלקה, על שמירה של ניקיון והיגיינה, כמו תחזוקה נכונה ושוטפת של מי הבריכה והצללת מתחם הבריכה.

בריכת השחייה הפרטית שלי

ללא ספק, בריכות שחייה ביתיות, גורמות לנו ליהנות בבית הפרטי שלנו ומונעו מאתנו ללכת אל בריכות שחייה ציבוריות. אין צורך להתאים את עצמנו לשעות הפתיחה והסגירה של הבריכה. יש הרבה אנשים שאינם אוהבים להיכנס עם הרבה אנשים זרים למים מחשש לחיידקים ומחלות, בבריכה הפרטית שלכם זה בטח לא יקרה..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה